יותר כניסות לאתר: כך תשנו את תמונת הקישור בפייסבוק

canvas_1433506440_470x246[1]

שיתפתם את האתר שלכם בפייסבוק ? לתמונת הקישור יש השפעה רבה על כמות ההקלקות שתקבלו דרך פייסבוק. כך תיצרו תמונת קישור שתביא לכם הרבה כניסות לאתר.

כשאנו מפרסמים קישור בפייסבוק, פייסבוק 'מושכת' מתוך האתר תמונה, כותרת ותיאור קצר המוצג. במאמר זה אסביר כיצד ליצור תמונת קישור שתביא לכם הרבה הקלקות.

הנה לדוגמה הבדל בין שני קישורים בפייסבוק:

דוגמא טובה לתמונת קישור – תמונה גדולה וברורה עם קריאה לפעולה:

דוגמא לא טובה לתמונת קישור – תמונה קטנה ולא ברורה:

יצירת תמונת קישור

כשאתם יוצרים תמונת קישור מומלץ להקפיד שהתמונה תהיה בגודל המתאים. בנוסף לכך יש ליצור תמונה מושכת שתגרום לגולשים ללחוץ עליה. מומלץ להוסיף קריאה לפעולה לדוגמה – "לחץ כדי לגלות !".

כלים ליצירת תמונות

קיימים מגוון תוכנות ואתרים חינמיים שבעזרתם תוכלו ליצור תמונות לפייסבוק בקלות כגון canva ופאוורפוינט.

אתר וורדפרס

אם יש לכם אתר וורדפרס, ניתן לשלוט בקלות על תצוגת הקישור כולל תמונה ומלל. התקינו את התוסף WordPress SEO by Yoast (תוסף חובה לכל אתר וורדפרס).

בתחתית כל דף של עריכת פוסט מופיע עורך השינויים של התוסף. לחצו על הטאב "חברתי" ולאחר מכן תוכלו לשלוט בכותרת, תיאור ותמונת הקישור.

 

באתרים אחרים ובדפי נחיתה

ניתן לשנות את תצוגת הקישור על ידי הכנסת קודים קצרים לתג HEAD. הנה הקודים לפניכם:

<meta property="og:title" content="כותרת הדף"/>

<meta property="og:description" content="תיאור הקישור"/>

                                                                                                     <meta property="og:image" content="קישור התמונה"/>

 

שינוי תמונת קישור ברב מסר

נכנסים למסך העריכה של דף הנחיתה, לוחצים על אפשרויות עריכהאפשרויות מתקדמות ומדביקים את הקודים לפני סוף תג HEAD.

לחצו לקבלת חודש חינם ברב מסר  

 

שינוי תמונת קישור במערכת V.I.PLUS

בחלק ממערכות דפי הנחיתה ניתן לשנות בקלות את תצוגת הקישור בפייסבוק ללא הכנסת קוד. אם אתם משתמשים במערכת V.I.plus ודומיה, כנסו לעריכת דף הנחיתה הרצוי, לחצו על הלשונית advanced ולמטה תופיע האפשרות להכניס טקסטים ותמונה בקלות:

תמונה פייסבוק קישור

 

Pic redirect

אם אתם לא רוצים להתעסק עם קודים קיימת מערכת שנקראת Pic redirect שבאמצעותה תוכלו ליצור את תמונות הקישור בקלות עם גרפיקות מיוחדות שנמצאות במערכת, תוכלו לכתוב כותרת ותיאור לקישור, לקבל נתונים שונים על כל קישור כגון מספר הקלקות ועוד.

המחיר של המערכת הוא 27$.

הכלי לבדיקה ולשינוי תצוגת קישור בפייסבוק

אם שיניתם את תצוגת הקישור אך עדיין מופיעה בפייסבוק תצוגת הקישור הישנה, יש להשתמש בכלי של פייסבוק שנקרא  URL Debugger.

הכניסו את הקישור הרצוי, ולאחר מכן תראו שני כפתורים:

Show existing scrape information – כדי לראות את תצוגת הקישור הנוכחית (גללו לסוף העמוד).

Fetch new scrape information– כדי לשנות לתצוגת הקישור החדשה שהגדרתם.

 

 

מוזמנים לשתף !

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 תגובות

  1. הדיבגר של פייסבוק השתנה מאז המאמר היפה הזה. מה עושים היום כדי לבחור את התמונה שתוצג על ידי פייסבוק? תודה מראש

סגור לתגובות.