4 טיפים שיעזרו לך להעלות את כמות הסריקות של ה-QR קוד בעשרות אחוזים

פיזרתם עשרות QR קוד של העסק שלכם בכל מקום אפשרי ואנשים כמעט לא סורקים אותם ?  QR קוד הוא כלי נהדר למשוך מתעניינים מהאופליין לאונליין, אולם צריך לדעת איך להשתמש בכלי זה כדי שיסרקו אותו.

הרבה אנשים שוכחים ש-QR קוד הוא בסך הכל כמו לינק שאנו שמים באינטרנט – אנשים לא ילחצו עליו אם לא ידעו מה ירויחו מכך. לכן אל ה-QR קוד צריכים להתלוות דברים נוספים.  הנה 4 טיפים להעלאת כמות הסריקות בעשרות אחוזים:

קריאה לפעולה          

חשוב מאוד לשים בסמוך ל-QR קוד קריאה לפעולה ברורה. אם תשימו QR קוד מבלי שתניעו אנשים לסרוק אותו ולבצע את הפעולה הרצויה כמו חיוג, שיתוף או כניסה לאתר, הם יעברו לידו כאילו היה חלק מהנוף.

 

עיצוב מושך       unitag_qrcode_1375108035512

במקום לשים קוד שחור פשוט, ניתן ליצור QR קוד מעוצבים וצבעוניים עם תמונה באמצע. דבר זה יעודד אנשים לסרוק את הקוד.

 

תן ערך             

אתם צריכים לתת ערך מיוחד לאנשים שיסרקו את הקוד כדי לתת להם סיבה מספיק טובה לסרוק אותו. דוגמאות לנתינת ערך: קופון, מתנה, וידאו מעניין ועוד.

 

נסו כמה וריאציות             

צרו כמה קמפיינים שונים של QR קוד וראו איזה סוג של קמפיין מביא את כמות הסריקות הגדולה ביותר. נסו איזורים שונים, סוגי מודעות שונים, הטבות שונות ועוד.