כך תגדילו את חשיפת הפוסטים בפייסבוק

פייסבוק מספקת לנו נתונים שונים אודות ביצועי דף הפייסבוק. במאמר זה אסביר כיצד לקרוא את הנתונים נכון על מנת לשפר את חשיפת הפוסטים.

רוצה ליצור מצגות כאלה בחינם ? לחץ כאן

מתי האוהדים שלך מחוברים ?

סטאטוסים חדשים מקבלים מיקום יותר גבוה וחשיפה יותר גדולה בניוז פיד. לכן מומלץ להעלות סטאטוסים כאשר האוהדים שלכם מחוברים, כך שהסטאטוסים שלכם יהיו חדשים ואז הם יקבלו יותר חשיפה. כדי לדעת מתי האוהדים שלכם מחוברים היכנסו ל'נתוני כניסה' ואז ל'פרסומים' שם יופיע לכם גרף שמציג לכם את מספר האוהדים המחוברים בכל שעה. ניתן לדעת מתי האוהדים מחוברים בכל שעה לפי פילוח של ימי השבוע – לוחצים על היום המבוקש והגרף ישתנה בהתאם. הגרף עשוי להיות שונה לפי סוגי עסקים שונים בהתחשב בכך שעסקים שונים פונים לסוגי אנשים שונים כמו עצמאים, נוער, שכירים, סטודנטים ובהתאם לכך גם שעות הגלישה בפייסבוק.

האם לפרסם בשעת השיא ?

ברמה העקרונית כן. אך יתכן לשקול לפרסם מעט לפני כן או בשעות קצת פחות עמוסות כדי שלא נצטרך להתחרות עם עשרות סטאטוסים אחרים שמופיעים גם כן בשעת השיא.

 

איזה סטאטוסים האוהדים שלכם אוהבים ?

בדקו לאילו סטאטוסים הקהל שלכם הכי מגיב. איך לבדוק זאת ? היכנסו שוב ל'פרסומים' ועברו על רשימת הסטאטוסים שפרסמתם ובדקו לאיזה סוג סטאטוס הקהל שלכם הגיב יותר (לחיצות, תגובות, שיתופים ולייקים).

בנוסף לכך תוכלו לבדוק את רמת ההנעה לפי פילוח של סוגי סטאטוסים כמו קישור, סטאטוס, וידאו ותמונה.

לאחר שעברתם על הנתונים הנ"ל נסו לסכם בכמה משפטים את הסטאטוסים הכי טובים שלכם לפי נושאים, סוג סטאטוס, סגנון כתיבה וכדומה.

למד מהמתחרים

פייסבוק מאפשרת לנו לעקוב אחרי דפי המתחרים כדי ללמוד מהם אילו סטאטוסים עובדים ואילו לא.

דמוגרפיה

חשוב לדעת פרטים כלליים על האוהדים שלכם כמו גיל, מין ועיר כדי לבחור את התכנים המתאימים שתעלו בדף שלכם. כדי לדעת את הנתונים הללו נכנס ל'אנשים' ושם נראה את הגיל, המין והעיר של האוהדים שלנו. לאחר שראיתם אילו טווחי גילאים, מין וערים הכי דומיננטיים תדעו אילו תכנים להעלות בדף שלכם.

אהבתם ? שתפו בפייסבוק !

Facebook
Twitter
LinkedIn