10 דרכים להשיג לייקים בחינם

10likes

זה לא בשמיים להשיג אלפי אוהדים לדף הפייסבוק שלנו. ניתן לקנות אלפי לייקים במחירים מצחיקים, ניתן לבקש מכל אדם שני שיעשה לנו לייק ועוד. אם אתם רוצים אוהדים רלוונטים בדף הפייסבוק שלכם, שמעוניינים בתחום שאתם עוסקים בו כדאי שתעקבו אחר 10 השיטות הבאות.

רוצים ליצור מצגות כאלה בחינם ? לחצו כאן

1.הטמעת קופסת אוהדים באתר– הטמיעו את קופסת האוהדים באתר שלכם וכך גולשים שמגיעים לאתר שלכם יוכלו להצטרף לדף העסקי בלחיצת כפתור. קופסת האוהדים עם תמונות האוהדים גם מראה 'הוכחה חברתית'. כדי ליצור קופסת אוהדים כנסו לכאן, הכניסו את כתובת הדף העסקי שלכם ושתלו את הקוד באתר.

הנה דוגמא לדף העסקי שלי (מוזמנים כמובן להצטרף):

2. הטמעת סטאטוס באתר– יש אפשרות להטמיע כל סטאטוס באתר. מומלץ לשלב סטאטוסים בעלי ערך במאמרים באתר וכך גולשים שרוצים לקבל עוד כאלה מכם פשוט צריכים ללחוץ 'אהבתי'.

כאן מגיע השלב שאני מציג לפניכם סטאטוס מהעמוד שלי…

‎‎פרסום‎ by Mob-Right.‎

 

3. פופ-אפ באתר– כדי לוודא שאף גולש לא מפספס את קופסת האוהדים שלכם, מומלץ להתקין באתר חלון קופץ שמציג בפני הגולשים אפשרות להצטרף לדף העסקי. כמובן שחשוב לוודא שזה לא מפריע מידי לגולשים באתר.

 לבעלי אתר וורדפרס: ממליץ על התוסף Facebook Page Promoter Lightbox.

 

4. מעורבות בקבוצות פייסבוק רלוונטיות– קיימות בפייסבוק קבוצות רבות בכל התחומים. מומלץ להיות מעורב בקבוצות שקשורות לתחום שלכם כדי למשוך אוהדים לדף העסקי שלכם. כדי לעודד את חברי הקבוצה להצטרף לדף הפייסבוק שלכם כתבו קריאה לפעולה המעודדת את חברי הקבוצה להצטרף לדף שלכם והדביקו את הקישור לדף העסקי שלכם. האוהדים יוכלו להצטרף בלחיצת כפתור מבלי להיכנס לדף העסקי.

5. חתימה באימייל– הוסיפו לחתימה של האימייל שלכם קישור לדף העסקי שלכם.

למשתמשי ג'ימייל: לחצו על גלגל השיניים מצד שמאל, לאחר מכן לחצו על הגדרות ואז לקראת סוף העמוד תוכלו להגדיר את החתימה שלכם. אם אתם משתמשים במערכת דיוור מומלץ גם להגדיר חתימה עם הפניה לדף הפייסבוק העסקי.

 

6. הזמנת חברים ואנשי קשר מתיבת האימייל– בכל דף עסקי יש את האופציה של 'בנה קהל' שם תוכלו להזמין את חבריכם לדף העסקי, את אנשי הקשר שלכם מתיבת האימייל ואת רשימת התפוצה שלכם.

 

7. הפנו לדף הפייסבוק העסקי מרשתות חברתיות אחרות– אם יש לכם עוקבים ברשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר, גוגל + ופינטרסט  עודדו אותם להצטרף לדף העסקי שלכם בפייסבוק.

 

8. חומרים מודפסים– בודאי יש לכם חומרים מודפסים כמו כרטיס ביקור, חשבוניות, פליירים, מודעות, פרוספקטים ועוד. על כל אחד מהם מומלץ לכתוב "עקבו אחרינו בפייסבוק…".

 

9. תגובות פייסבוק בכתבות רלוונטיות– הרבה אתרים מאפשרים לגולשים להגיב בתגובות פייסבוק. היתרונות הגדולים בתגובות כאלה על פני הרגילות הוא שאפשר להגיע לדף העסקי שלכם בלחיצת כפתור ומוצגת תמונת הפרופיל שלכם. הישתדלו לכתוב תגובה עניינית טובה שתגרום לכך שגולשים יכנסו לדף העסקי שלכם כדי לדעת עוד עליכם ועל העסק שלכם.

 

10. הזמינו לקוחות לדף העסקי–  הרבה לקוחות מזדמנים מגיעים אליכם לחנות, לפעילויות ולכנסים. למה לא להפוך אותם ללקוחות קבועים ? דרך אחת היא כמובן להפוך אותם לאוהדי הדף שלכם וכך הם יתעדכנו על מבצעים, דברים חדשים וכד'.

אם אהבת את המאמר נא שתף בכפתורים למטה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn