שים את האתר בכיס הקטן שלך

אם אתם בעלי אתרים תוכלו להישאר מעודכנים בנוגע לנעשה באתר ותוכלו גם לקבל שליטה על האתר גם כאשר אתם מחוץ לבית וללא מחשב – האפליקציות המובחרות שיעזרו לכם לקחת את האתר לכל מקום.

וורדפרס

גם אם אתם מחוץ לבית ובלי מחשב ניתן לקחת איתך את השליטה על אתר הוורדפרס על ידי הסמארטפון. וורדפרס יצרה אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון שמאפשרת לעשות כמעט הכל עם אתר הוורדפרס- תוכלו לכתוב פוסטים כולל צירוף תמונות, לראות מי הגיב, מי עשה לייק, לראות נתונים סטטיסטיים ועוד.  

אייפון     אנדרואיד

גוגל אנליטיקס

כמעט כולם מכירים את מערכת סטטיסטיקות האתרים הפופולרית של גוגל. ניתן להיות מעודכן בכל נתוני התנועה של האתר על ידי אפליקציה של גוגל אנליטיקס. תוכלו לעקוב מכל מקום אחרי ההמרות באתר שלכם כמו הרשמות, רכישות ועוד.ניהול העסק דרך הסלולר

אייפון     אנדרואיד

Pingdom

פינגדום היא מערכת בקרה לאתר. בעזרת המערכת הזו תוכלו לקבל דיווחים מיידיים על תקלות באתר או בשרת. לפינגדום יש אפליקציה לנייד שבאמצעותה תוכלו לקבל עדכונים לגבי תקלות באתר או בשרת וכמובן אם האתר שלכם נופל. שירות זה הוא מאוד חשוב כי ברגע שהאתר שלכם לא מתפקד כמו שצריך אפילו לפרק זמן קצר יחסית זה עלול לגרום נזק של איבוד לקוחות ובעזרת השירות הזה תוכלו להיות מודעים לתקלה ולתקן אותה בהקדם האפשרי.

אייפון      אנדרואיד

הורד בחינם את המדריך לקידום העסק על ידי שיווק סלולרי – לחץ כאן.

 1_PNG_Transpbackground

Facebook
Twitter
LinkedIn