בעלי עסקים משתמשים ב-QR קוד בעיקר כדי להפנות מתעניינים לדף נחיתה או לאתר. למרבה ההפתעה ניתן להגדיר ל-QR קוד הרבה פעולות שיכולות להיות מאוד אפקטיביות במקרים מסויימים. הנה 10 שימושים שלא ידעת:
הכנסת אירוע ליומן
ניתן להגדיר שבסריקת ה-QR קוד תהיה אפשרות להכניס אירוע מסויים ליומן. על ידי אפשרות זו בעלי עסקים יכולים לקדם אירועים וכנסים.
הכנסת את האתר למועדפים
ניתן להגדיר שאחרי סריקת הקוד תהיה אפשרות להכניס את האתר למועדפים.
חיוג לעסק
ניתן להגדיר שבסריקת ה-QR קוד המספר של בית העסק יופיע על המסך כדי להתקשר (ניתן לבצע גם שיחה דרך הסקייפ). אפשרות זו יעילה לצורך יצירת קשר מהיר עם העסק.
ניתן להגדיר שעם סריקת הקוד יופיע מיקום העסק על המפה. אפשר להוסיף את הקוד למודעות, כרטיסי ביקור עוד.
FourSquare
אמנם האפליקציה הזו לא כ"כ פופולרית בישראל, אך ניתן להפנות לקוחות לאפליקציה זו שבעזרתה הלקוחות מבצעים 'צ'ק אין' בבית העסק ומשתפים עם חבריהם.
חיבור wifi
אם בעסק שלכם יש קליטת wifi לצורך הלקוחות (כמו במסעדות) ניתן להודיע ללקוחות שבסריקת הקוד הם יתחברו לקליטת האינטרנט של העסק (נכון לעכשיו עובד רק באנדרואיד).
סרטון יו טיוב
לסרטון יש חשיבות שיווקית רבה ויש לו הרבה שימושים כמו הפנית אנשים לסרטון לצורך גיוס לידים, סרטון הדרכה על מוצר ועוד.
גיוס 'לייקים' לאתר או לדף הפייסבוק
אם אתם רוצים להעלות את כמות ה'לייקים' של האתר או של דף הפייסבוק שלכם ניתן להגדיר שבסריקת הקוד תהיה אפשרות לעשות 'לייק' לאתר או לדף הפייסבוק.
רכישה דרך pay pal
ניתן להפנות את הלקוח לרכישת מוצר או שירות דרך pay pal.
כרטיס ביקור
ניתן להפנות אנשים לכרטיס הביקור שלכם.